Acne t-shirts

Idag åkte jag in till Landskrona för att träffa Maria, gud va roligt vi hade ! hittade julklapp till mamma oxå! Sen satt vi på espresso house (som vanligt) i typ 2 timmar och snacka, vi hade väldigt roliga diskutioner om hur Jude Law hoppade runder som en krabba i Hamlet (såg Hamlet i London i somras o Jude Law var med i den) och jag kan säga att vi fick en del konstiga blickar från dom som satt bredvid oss haha.
Jag hittade två underbara t-shirts från Acne igår, önskar bara att ja hade haft råd med dom !
För några dagar sedan fick ja hem en lapp från SpiritStore med 30% rabatt för alla V.I.P medlemmar på hela sortimentet den 20/12 och 21/12 och jag hoppas verkligen jag kan åka dit då! Hoppas bara jag får tid...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0