Dear reader..

..idag har jag varit och shoppat alla mina sista julklappar, woho! Mamma köpte även en julklapp till mig som jag hitta på topshop. En randig stickad tröja i vitt och blått med eiffeltornet på, verkligen jättefin som ni kommer få se efter jul. Jag köpte även en kort t-shirt och en kjol jag kan ha till julafton så nu är det oxå fixat ! Sen har jag suttit och skrivit på min författarbiografi vilket inte går så bra eftersom dom flesta har skrivit mellan 2-3 sidor och jag kommer itne på vad jag ska skriva. Well det ordnar sig väl antar jag. Fick lite inspiration till att rita sen också så gjorde dom här två, jag som bara älskar pingviner... Mamma letade upp sin gamla väska oxå som jag för tillfället har på mitt rum, kommer kanske börja använda den sen om jag får nåt kul tillfälle.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Gud vad fina teckningar :o!

2009-12-13 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0