Ensemble, c'est tout..

wow... jag önskar verkligen att jag hade den filmen just nu, Ensemble, c'est tout. Den hade kunnat få mig på bättre humör. Underbar film, verkligen, fast vet ju att jag ska få den i julklapp så det är bara att vänta och längta!
Det är en helt vanligt fredag och jag har absolut ingenting planerat.. vet att jag måste plugga men det går bara inte just nu. är helt slutkörd. Antar att jag kommer sitta och redigera resten av bilderna från Polen. Får kanske för mig att rita lite också eftersom det var så länge sen, har ju fått lite inspiration nu när jag börjat se på One Tree Hill säsong 1 som btw är underbar. Ha en bra fredag, här kommer några av mina bilder som jag hunnit redigera från Polen, hope you like'm..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0