Sjuk..



Uch,, jag har varit hemma från skolan för har varit sjuk.. lr har iaf en
massa huvudvärk och varit yr. Så missade första föreläsningen om
kursen vi börjar på nu och ska hålla på med i typ 6 veckor.
Inte lyckat...
Har typ legat på soffan och tittat på scrubs hela dagen.
Sen ringde EF språkresor om min resa till London i sommar. Dom sa att
det knappt är några som ska åka på 3 veckors resa (collage campus) till
london så ska bo hos en värdfamilj istället. Fick välja mellan det eller 2
veckor i london och att bo på collage campus, men eftersom prisskillnaden
ändå bara blir typ 1500 kr mer om ja ska ha 3 veckors känns det onödigt. 
Ska nog roligt med värdefamilj oxå. Blir antagligen lättare att ha min
kamera med mig då oxå när jag inte behöver låsa in den i något litet skåp
någonstans i skolan. XD Ingen annan som ska på språkresa i sommar?:)


Kommentarer
Postat av: Maria

MALIN MIN MALIN, VI SAKNAR DIG. DX

2009-02-05 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0