Handlat..



Var och handlade idag i helsingborg med mamsi:) Köpte Fred Perry-väska,
halsduk två tröjor från Stadium som ja inte riktigt vet varför ja köpte för gillar
inte någon av dom sådär specielt mycket fören jag kom hem xD. Sen två
block som jag behöver när ja bluggar, och lite hårsnoddar:)
Skulle även lämna in min mobil på lagning IGEN... I alla fall så nu för några
veckor får jag ha min gamla mobil som ja inte ens kan ha minneskort i för
det går inte o stoppa in nåt minne...Något som gått isönder i guess xD
Sen efter det hämtade vi upp Jenni och åkte hem till mig och fota en massa:)
Lägger upp dom bilderna senare.
Ha de nice!

                             /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0