Vilken dag...



Uch vilken dag...
Den började med att jag var på väg att komma för sent till tåget pga att jag
gått hemifrån för sent, även om jag gick upp tidigare idag än jag brukar
annars. Sen när jag väl kom utanför dörren var det svinkallt och tråkigt
väder.
När jag väl var i skolan tappade jag en knapp på mobilen utan att jag
ens märkte det och hoppas nu på att min operatör 3 kommer fixa det
eftersom den inte ens är ett halvår gammal. Sen gick mitt fina armband
från Jenni isönder, som jag oxå blev rätt så besviken på med tanke på den
redan dåliga starten på dagen.
Sen när jag skulle redovisa mitt uppdrag i grupp för vår lärare berättade han
att han bara gett mig VG i det muntliga och att han skulle kolla hur bra jag
skrivit mitt uppdrag och avgöra från det. Men eftersom jag inte gjort mitt uppdrag
så nogrant får jag antagligen inte mer än VG och kommer behöva kompletera
det som vanligt. Så när jag väl har fått komma hem har jag inte mer än hunnit ta
fotot där uppe, redigerat det och vilat.

Nu är det nog snart dags att lägga sig för mig så
ja slipper vara trött imorgon oxå :]

Godnatt på er!

                                /Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanske ska skaffa mig en blogg själv... Älskar att designa hemsidor. XD

2009-02-03 @ 17:53:46
Postat av: Malin

Ja de borde du så kan du ju hjälpa mig med min bloggdesign (A)

2009-02-03 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0