Malmö

Idag var jag på öppet hus på Cybergymnasiet i Malmö, den verkar helt okej
men jag får väl säga att ja trivdes bättre på Spyken. Plus att jag antagligen
inte kommer kunna läsa Polska om jag ska gå där vilket är synd. Sen gick
jag mamma lite i stan och shoppade. Hittade det här:

Today I was at "öppet hus" at the Cybergymnasium in Malmö, it seemed
okay but i really liked Spyken better. And probably I'll not be able to
read Polish which is to bad. After that i went shopping in the city with
my mum. I found this:

Tshirt från/T-shirt from Monki
Hårsnodd från/hair rubber band from Monki
Diorläppstift/Dior lipstick
Maxfactor foundation
Ögonbrynspenna /Eyebrow pen
L'oreal Bronze foundation


Så här ser tröjan ut(väskan och kepsen är gammal):
This is how the t-shirt looks like (the bag and the hat is old):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0