Boktjuven

När jag var i Landskrona med Natalie hittade jag boken Boktjuven inne på Bokia för 49 kr. Vi var även inne på Tiger där jag köpte filmen Bobby... massor av kända skådespelare e med i den men filmen suger verkligen, köp inte den !! Den ända som spelade bra i den filmen var typ... Elijah Wood. Sen hyrde vi och såg Inglorious Basterds (äntligen) och fyfan va bra den va !! Tack, Gud för Quentin Tarantino ! Jag och Natalie träffade ju honom och dom flesta andra skådespelarna från filmen (förutom Brad Pitt) utanför Galapremiären till Inglorious Basterds i London i somras och lovade varandra att se den tillsammans, men sen blev de inte av föränn nu. Aja, bättre sent än aldrig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0